Jobba hos oss

Vi söker en projektledarassistent deltid

Är du en fena på administration, har god organisationsförmåga och gillar att fylla din arbetsdag med många olika arbetsuppgifter? Då kan du vara den vi söker!
 
Arbetsuppgifter:
- Kundservice, registrera bokningar, ta hand om kunders speciella önskemål och ändringar.
- Registrera kundinbetalningar
- Assistera projektledare med hotell-förfrågningar, göra research på resmål, kontakta leverantörer, boka transporter etc!
 
Kvalifikationer:
  • goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • erfarenhet av administrativt arbete
  • erfarenhet av något bokningssystem ett plus
  • servicekänsla
  • god vana att jobba i Office-paketet
Start enligt ö.k
20-30 timmar/ vecka
Vi finns i Malmö, men arbetet kan delvis utföras på distans. 
 

Har du frågor kring tjänsten kontakta VD Marie Nyberg under kontorstid på +46 708 54 02 00.

Varmt välkommen med din ansökan som du skickar till marie.nyberg@equitours.se